نوشته شده توسط : جابر احمدی

به نظر من کاغذ دیواری آمریکایی یکی از بهترین کاغذ دیواری های موجود در بازار هست و میتونیم بگیم که طرح های آبرنگی و پتینه ای یکی از محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری های آمریکایی به حساب میاد از طرفی دیگه قیمت این کاغذ دیواری ها واقعا مناسب هستن جالب اینجاس که این کاغذ دیواری ها بسیار نازک هستن ولی کیفیت واقعا بالایی دارن این کاغذ دیواری ها مانند دیگر کاغد دیواری ها پلاستیک یا از جنس پی وی سی نیست و به دلیل حفاظت از محیط زیست از پلاستیک در کاغذ دیواری های آمریکایی استفاده نمی شود شما میتونید این کاغذ دیواری ها رو در رنگ ها و طرح های مختلف تهیه کنید البته لازم به ذکر است که برای خرید کاغذ دیواری آمریکایی بهتره از سایتی خرید کنید که هم گارانتی معتبر داشته باشه و هم اینکه نصب رایگان داشته باشه که شما از هر نظر راحت باشید من خودم سال پیش برای خونه خودم کاغذ دیواری آمریکایی از سایت ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/american-wallpaper/ گرفتم که هم نصب رایگان داشت و هم تا 24 ماه گارانتی شرکتی داشت و از هر نظر از کاغذ دیواری راضی هستم.



:: برچسب‌ها: چرا باید کاغذ دیواری آمریکایی بخریم ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

تقویم بارداری هفته به هفته/ هفته 30 جنین به اندازه “کلم سبز”شده است

  • تقویم بارداری هفته به هفته/ هفته 30 جنین به اندازه “کلم سبز”شده است

    در هفته سی ام بارداری جنین به اندازه یک کلم سبز بزرگ شده و چین خوردگی های مغزش در حال تشکیل شدن است.

    به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛كودك شما در هفته سی ام با افزايش رشد بيشتر احساس تنگ شدن فضای شكم مادر را حس می كند و در مدت باقی تا زمان تولد کودک هر هفته حدود ٢٥٠ گرم وزن اضافه می كند.

    جمجمه کودک در حال بزرگتر شدن است سطح مغز کودک تا به حال تقريبا صاف بوده اما از اين هفته شيارها و چين خوردگي هاي آن به تدريج شكل مي گيرد.

    کرک های جنینی در حال ناپدیدشدن است

    در حال حاضر سلول های و چربی های مغزش براي تنظيم درجه حرارت در حال شكل گيري هستند و به تدريج موهای نرم و كركي (لانكو) بدنش ناپديد شده و موهاي نوزادی رشد می کند.

    در هفته سي ام بارداري رابط های عصبی (سیناپس ها ) به تعداد بسیار زیادی افزایش می یابد موهاي سر ضخيم تر و ناخن‌های دست و پاهای او رشدکرده و مژه ها و ابروها بلند می شوند.

    جنین در هفته سی ام چه شکلی است؟

    وزن کودک در هفته بیست ونهم حدود یک کیلو و 500 گرم و قد آن حدود ٤١ سانتی متر شده اگر بخواهيم اندازه او را شبيه سازي كنيم بايد بگوييم كه او به اندازه يك كلم سبز بزرگ با برگ هاي باز شده است. مايع آمنيوتيك اطراف جنین اكنون کمتر از 700 گرم شده اما با گذشت زمان کودک حجم بيشتری از رحم را اشغال کرده و از میزان این مایع کم می شود.

    تكميل شدن مغز استخوان و روند توليد سلول هاي خوني قرمز جنين قبل توليد آن ها به وسيله طحال و بافت ها يكي از تغييرات مهم هفته سي ام بارداري است.

    خطری که جان جنینتان را تهدید می کند

    پره اکلامپسی بیماری جدی است که حدود پنج درصد از زنان باردار را تحت تاثیر قرار می دهد، فشار خون بالا پس از هفته 20 بارداری همراه با حداقل یک علامت دیگر از این بیماری مانند وجود پروتئین در ادرار و اختلالات کلیه احتمال ابتلا به آن را افزایش می دهد.

    تورم دست و پا از علائم این هفته است اما تورم بیش از حد ممکن است نشانه ای از پره اکلامپسی یا مسمومیت بارداری باشد اگر با تورم ناگهانی و شدید در دست، پا، صورت یا اطراف چشم خود،سردرد، سرگیجه، تاری دید، دوبینی، درد ناگهانی و شدید در ناحیه سردل، حالت تهوع و استفراغ مواجه شدید با پزشک خود آنها را در میان بگذارید.

    علائم پره اکلامپسی معمولا در زمان نزدیکی زایمان بهبود پیدا می کند اما در موارد شدید می تواند مشکلات جدی ایجاد کرده و حتی تهدید کننده زندگی جنین نیز باشد دربرخی از این موارد حتی تنها راه نجات کودک زایمان زودهنگام است.

    علل بروز مسمومیت بارداری

    بروز پره اکلامپسی در حاملگی نخست شایع تر است با این حال اگر این بیماری را در بارداری قبلی خود تجربه کرده باشید به احتمال زیاد در حاملگی بعدی هم گرفتار این مشکل می شوید.

    فشار خون مزمن، اختلالات خاص لخته شدن خون، دیابت، بیماری کلیوی یا بیماری خود ایمنی مثل لوپوس، سابقه این بیماری در یکی از بستگان نزدیک (مادر، خواهر، مادر بزرگ یا عمه، چاقی (شاخص توده بدنی 30 یا بیشتر)، حاملگی در سن بالا 40  سال می تواند خطر ابتلا به مسمومیت بارداری را افزایش دهد.

    افزایش مصرف کلسیم و ویتامین ها ، محدود کردن مصرف نمک در برخی موارد می تواند به کاهش علائم کمک کند.

    تجربه هاي مادر باردار در هفته سي ام بارداري

    در حال حاضر تا اين هفته حجم خون (پلاسمای خون و گلبولهای قرمز آن) حدود 40 تا 50 درصد بیشتر از زمانی شده كه حامله نبودید، این تغییر برای تامین نیازهای شما و كودكتان به وجود آمده اما نگران نباشيد با خونریزی هنگام زایمان این خون اضافی از بدنتان خارج مي شود وزن شما به میزان نیم كیلوگرم در هفته در حال افزایش بوده كه نیمی از این افزایش متعلق به كودك شما است.

    احساسات مادر حامله در همه موارد نسبت به معمول قوی تر بوده و در بیشتر موارد مادر حامله مجبور به آرام کردن خود می شود تا از گریه كودن و عصبانيت هايي كه در اثر تغييرات فيزيكي و هورموني به وجود آمده جلوگيري كند اين دوران می تواند وقت خوبی برای رشد کردن شخصیت مادر باشد. 

    در این هفته روزها بیشتر از قبل احساس خستگی می کنید به دلیل تغییرات هورمونی ممکن است تعادل خود را هنگام راه رفتن از دست داده و در مفاصلتان احساس سستی و شلی کرده و برخی شب ها خواب های عجیب و غریب ببینید به دلیل بزرگ شدن جنین رحم به مثانه فشار وارد کرده و با مشکل تکرر ادرار یا حتی بی اختیاری مواجه شوید  علاوه بر این ها کمر درد و احساس کشش در ران پاها رابیشتر حس می کنید.

    تغذیه در این هفته سلامت جنین را تضمین می کند

    در این ماه مادران باردار باید برای پاسخگویی به نیازهای جنین مقدار زیادی پروتئین، ویتامین C، اسید فولیک و آهن مصرف کنند همچنین به دلیل افزایش سرعت رشد از استخوان ها لازم است با مصرف منابع غنی ازکلسیم مانند شیر، پنیر، ماست نیازهای جنین برای استخوان سازی را تامین کرد.

    درسه ماه آخر هر روز حدود 250 میلی گرم کلسیم در اسکلت بدن کودک مورد استفاده قرار می گیرد. بادام، لوبیا، سبزیجات برگ دار، کلم بروکلی، و اسفناج منابع گیاهی بسیار خوبی از کلسیم هستند.

    ما به شما یک برنامه غذایی مفید توصیه می کنیم البته این دستور برای زنان بارداری است که دچار دیابت بارداری یا مشکلات مشابه نیستند.

    صبحانه: شیر کم چرب یک لیوان + 10 گرم کره با عسل  یا  پنکیک سیب‌زمینی و گوجه + شیر کم چرب  –  عدسی با نان سنگک

    میان وعده صبح : نصف انبه یا آووکادو  متوسط 

    نهار: یک کفگیر برنج + نصف سینه مرغ کبابی- رولت گوشت ماهی كباب شده با پنیر چدار – سبزی‌پلو با گوشت ماهیچه 

    میان وعده عصر: چند عدد بیسکویت به همراه  لیوان شیر یا دو عدد خرما با شیر

    شام: نودل سبزیجات – سالاد سزار –کوکو سیب‌زمینی–  خوراک لوبیا با قارچ

    منبع:what to exact

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

دانلود بازی Boulder Dash 30th Anniversary عبور از تخته سنگ ها برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Boulder Dash 30th Anniversary عبور از تخته سنگ ها برای کامپیوتر
    boulder-dash-30th-anniversary-www.FreeGames.iR_.jpg

    Boulder Dash 30th Anniversary بازی اکشن جدیدی است که توسط FIRST STAR SOFTWARE Inc برای کامپیوتر منتشر شده است. حدود سی سال است که گیمرهای قدیمی این عنوان را در کنسول های مختلف بازی کرده اند. هم اکنون همان سازندگان این بازی را برای طرفداران آن بازسازی کرده اند. اگر می خواهید مجددا الماس های با ارزش را در معادن مختلف جمع آوری کنید، باید برای کند و کاوی عمیق خودتان را آماده کنید که در محیط هایی با گرافیک های بالاتر روی می دهد. در این نسخه از بازی جهان های بیشتری وجود دارند. Boulder Dash 30th Anniversary در مجموع شامل ۲۲۰ مرحله در ۱۱ جهان مختلف می شود. همچنین می توانید شخصیت خودتان را از بین ده گزینه مختلف انتخاب کنید. هر شخصیت بازی توانایی های منحصر بفردی برای یافتن گنجینه های زیر زمین دارد و به همین دلیل باید در انتخاب آن ها دقت به خرج دهید.

    دانلود بازی Boulder Dash 30th Anniversary برای PC

    می توانید از مواد منفجره ای همچون دینامیت برای حفاری سریع تر استفاده کنید. یکسری آیتم های دیگر نیز وجود دارند که به شما در تمام کردن آسان تر مراحل کمک می کنند اما فقط برای دفعات محدودی می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر برای ادامه راه واقعا به این آیتم ها نیاز ندارید، بهتر است که آن ها را هدر ندهید. این نسخه بازسازی شده شامل انیمیشن هایی جدیدتر نیز می باشد که بازی را بسیار لذت بخش تر از قبل کرده اند. اگر حرفه ای هستید بهتر است مود hardcore بازی را از دست ندهید. در این بازی اکشن، زمان نیز بسیار مهم است. هر یک از مراحل Boulder Dash 30th Anniversary زمان خاص خودشان را دارند. بازیکنان باید بازی را در زمان درست به اتمام برسانند در غیر این صورت آن مرحله از اول آغاز می شود.

    برخی از ویژگی های بازی:

    در معادن خطرناک با کاراکترهای جدید حفاری کنید

    برای ثروتمند شدن گنجینه ها و جواهرات مختلف را جمع آوری کنید.

    ۲۲۰ مرحله چالش برانگیز در ۱۱ جهان جدید را تجربه کنید.

    مودهای جدید از جمله مود hardcore برای بازیکنان حرفه ای

    حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

    OS: Windows XP SP3
    Processor: 2 GHz Dual Core
    Memory: 2 GB RAM
    Graphics: Hardware Accelerated Graphics
    DirectX: Version 9.۰
    Storage: 500 MB Available Space

    اسکرین شات از محیط بازی:


    supportاگر در این مطلب سوال و یا مشکلی دارید کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند تماس از طریق خط ثابت با شماره : 9099071728

     برچسب ها : 
    Boulder Dash 30th Anniversary, بازی, بازی Boulder Dash 30th Anniversary, بازی عبور از تخته سنگ ها, بازی کامپیوتری, دانلود, دانلود بازی, دانلود بازی 2016, دانلود بازی Boulder Dash 30th Anniversary, دانلود بازی Boulder Dash 30th Anniversary برای PC, دانلود بازی Boulder Dash 30th Anniversary برای کامپیوتر, دانلود بازی با لینک مستقیم, دانلود بازی جدید, دانلود بازی رایگان, دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی کم حجم 2 Grand Theft Auto, عبور از تخته سنگ ها



:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

دانلود آهنگ جدید حسین گلکار بنام فقط یک لحظه



:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

پیام تسلیت استاندار فارس در پی درگذشت دوچرخه سوار فارسی

  • پیام تسلیت استاندار فارس در پی درگذشت دوچرخه سوار فارسی

    در پی درگذشت دوچرخه سوار پارالمپیکی استان فارس استاندار پیام تسلیتی صادر کرد.

    به گزارش گروه استان های پرتال خبر از شیراز؛ در پیام سید محمد علی افشانی آمده است:
    انا لله و انا الیه راجعون
    خبر غم بار درگذشت جانباز سرافراز جنگ تحمیلی، قهرمان ارزنده رشته دوچرخه سواری بهمن گلبارنژاد موجب تأثر فراوان گردید.
    اینجانب این حادثه غم انگیز را به خانوادهای عزیز داغدار، جامعه ورزش و مردم شریف استان فارس تسلیت می گویم.  
    از خداوند سبحان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی و سایر بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت دارم.  
    انتهای پیام/ن
    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

دانلود بازی Tempest نبرد دریایی برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Tempest نبرد دریایی برای کامپیوتر
    Tempest-www.FreeGames.iR_.jpg

    Tempest بازی اکشن RPG جدیدی است که توسط HeroCraft برای کامپیوترعرضه شده است. فکر می کنید بتوانید مشهورترین دزد دریایی جهان شوید؟ اگر آماده سیر و سفر در اقیانوس ها هستید، کشتی تان را آماده کنید. نیاز به یکسری خدمه دارید که به شما در طی سفرتان به مناطق خطرناک کمک کنند. توسعه دهندگان بازی بیشتر از هر چیزی بر جنگ های دریایی تمرکز کرده اند.قبل از انجام هر کاری باید کشتی تان را با آیتم هایی همچون اسلحه مجهز کنید. دزدهای دریایی دیگری نیز وجود دارند که همچون شما آزادانه در اقیانوس ها می گردند. اگر بتوانید قدرتمند ترین کشتی را بسازید آن ها از شما خواهند ترسید. زمانی که در Tempest وارد جنگی می شوید، باید بر تخریب هرچه سریع تر کشتی دشمن تمرکز کنید. اگر قادر به انجام این کار نباشید، نبردهای نفر به نفر آغاز می شوند. بنابراین باید برای غارت آسانتر نبرد را در چند دقیقه به اتمام برسانید.

    دانلود بازی Tempest برای PC

    بازیکنان می توانند غنائمی که به چنگ آورده اند را برای بدست آوردن پول بیشتر بفروشند. می توانید کشتی تان را با پول سفارشی سازی کنید تا از قبل قدرتمند تر شوید. به یاد داشته باشید که دشمنان شما نیز در آینده کشتی هایی قوی تر خواهند داشت. بنابراین باید سعی کنید که کشتی بهتر از آن ها بسازید. نقشه ای با جزئیات در بازی وجود دارد که می توانید هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده کنید. نقشه بازی سه بعدی بوده و شامل جزئیات کامل در رابطه با مکان ها است. همچنین در Tempest هیولاهای دریایی منتظر شما هستند. Kraken و Leviathan دو عدد از خطرناک ترین هیولاهای دریایی در این داستان هستند که به دفعات با آن ها روبرو خواهید شد. اگر آماده نبرد با آن ها نشوید، کشتی تان را نابود خواهند کرد.

    برخی از ویژگی های بازی:

    تبدیل به مشهورترین دزد دریایی تاریخ شوید

    کشتی خودتان را با پولی که به دست می آورید بسازید تا آزادانه در اقیانوس پرسه بزنید

    با استفاده از تجهیزات جدید در فروشگاه بازی کشتی تان را سفارشی سازی کنید

    با هیولاهای دریایی غول پیکر همچون Leviathan و Kraken روبرو شوید.

    حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی:

    OS: Windows XP SP3
    Processor: 2 GHz Dual Core
    Memory: 2 GB RAM
    Graphics: Hardware Accelerated Graphics
    DirectX: Version 9.۰
    Storage: 500 MB Available Space

    اسکرین شات از محیط بازی:


    supportاگر در این مطلب سوال و یا مشکلی دارید کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند تماس از طریق خط ثابت با شماره : 9099071728

     برچسب ها : 
    Tempest, بازی, بازی Tempest, بازی جنگ دریایی, بازی کامپیوتری, بازی کم حجم, دانلود, دانلود بازی, دانلود بازی 2016, دانلود بازی Tempest, دانلود بازی Tempest برای PC, دانلود بازی Tempest برای کامپیوتر, دانلود بازی با لینک مستقیم, دانلود بازی جدید, دانلود بازی جنگ دریایی, دانلود بازی رایگان, دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر



:: بازدید از این مطلب : 1276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

«سوفی و دیوانه» با بازی «امیر جعفری» کلید خورد

  • «سوفی و دیوانه» با بازی «امیر جعفری» کلید خورد

    به نقل ازچیز دانلود :


    «سوفی و دیوانه» با بازی «امیر جعفری» کلید خورد



:: بازدید از این مطلب : 924
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

ممنوعیت تولید ظروف یکبار مصرف از مواد نفتی در فرانسه

  • ممنوعیت تولید ظروف یکبار مصرف از مواد نفتی در فرانسه

    فرانسه تولید ظروف یکبار مصرف از مواد نفتی را از سال ۲۰۲۰ به بعد ممنوع اعلام کرد.

    به گزارش گروه بین‌الملل پرتال خبر  به نقل از فورچون، فرانسه قانونی را تصویب کرده که براساس آن از سال ۲۰۲۰ به بعد برای ساخت ظروف یکبار مصرف باید از مواد زیستی به جای مواد نفتی استفاده شود.

    سازمان‌هایی که در زمینه تولید بسته‌بندی فعالیت می‌کنند با این ممنوعیت مخالف هستند. پس از قانون مذکور، قانون دیگری به منظور ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی نیز تصویب شد.

    این دو قانون به دلیل افزایش نگرانی‌ها در خصوص حفاظت از محیط زیست تصویب شدند. مقدار زیادی از زباله‌های پلاستیکی به اقیانوس ریخته می‌شوند و در آنجا به زندگی آبزیان آسیب می‌رسانند.

    در حال حاضر برخی کارخانه‌ها از مواد زیستی، گیاهی و کاغذ برای تولید ظروف یکبار مصرف استفاده می‌کنند. همچنین استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در برخی از مناطق آمریکا ممنوع است.

    بهای محصولات تولید شده از مواد زیستی گرانتر از ظروف نفتی است. به همین دلیل وزیر محیط زیست فرانسه در ابتدا با این قانون جدید که هزینه زیادی را بر دوش خانواده‌های کم درآمد می‌گذارد، مخالفت کرد.

    انتهای پیام/

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 875
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

نکوداشت عباس کیارستمی در ارمنستانپریا و میترا

  • نکوداشت عباس کیارستمی در ارمنستانپریا و میترا

    «پنجره‌ای به هنر معاصر ایران» از 24 شهریور تا هشتم مهرماه در مرکز هنرهای تجربی و معاصر ارمنستان در شهر ایروان، با نکوداشت «عباس کیارستمی» در حال برگزاری است.

    به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در بخش مرور برسینمای ایران، نکوداشت «عباس کیارستمی» همراه با نمایش چهار فیلم کوتاه (نان و کوچه، تجربه، همسرایان و دوراه حل برای یک مساله) برگزار شد.   

    در این مراسم که با استقبال مردم ارمنستان همراه شد، حبیب باوی ساجد، مستندساز و مدیر بخش سینمایی مرور بر هنر معاصر ایران، پس از نمایش آثار عباس کیارستمی به روی صحنه رفت و درباره سینما و شخصیت عباس کیارستمی سخنرانی کرد.    

    باوی ساجد گفت: ما برای شناختن عباس کیارستمی باید به پنجاه سال قبل بازگردیم. درحقیقت نخستین فعالیت سینمایی کیارستمی، طراحی تیتراژ یکی از فیلم های مهم تاریخ سینمای ایران است. در این طراحی تیتراژ، نگاه و نگرشی از کیارستمی دیده شد که ثابت می‌کند کیارستمی از همان نخست، نگاه خاص خودش را داشته و به‌گونه‌ای نبود که بعدها تابع خواسته‌های سینمایی و محتوایی سینما شده باشد. در عین حال یادمان باشد کسی که چنین نگاهی به تکنیک و موضوع جهان شمول وانسانی داشته، چقدر باید سختی کشیده باشد برای برای مطرح کردن چنین زبان سینمایی. خیلی‌ها تا حالا مخالف سینمای کیارستمی هستند؛ برای این که معتقدند در راستای تعریف دیکته شده سینما حرکت نکرده است. این مخالفان متوجه نیستند که خلاف جریان حرکت کردن است که سینمای عباس کیارستمی را متمایز کرد. حتی در سال های اخیر که اروپایی‌ها از کیارستمی دعوت کردند با بازیگران شناخته شده سینما فیلم بسازد، بازهم بر همان زبان سینما تأکید داشت که نیم قرن پیش آموخت و کوشش کرد زبان دیگری به سینما بیاموزاند.                                           

    کارگردان مستند «الرماد» افزود: خیلی‌ها معتقدند دنباله‌رویِ سینمای عباس کیارستمی هستند، اما باید بگویم آنها موفق نشدند به جوهره سینمایی و جهان‌بینی کیارستمی برسند. حتی کسانی که سال‌ها دستیار او بودند و کسانی که طرح و یا فیلمنامه‌هایش را ساختند هم موفق نشدند مولفه‌های کیارستمی را تصویر کنند. تنها کسی که استاد تصویر کردن مولفه‌های کیارستمی است، خود کیارستمی بود. برای همین است که باید گفت او یک نفر بود و دیگر تکرار نمی‌شود. اگرچه درعین حال سرتاسر جهان سینما، علاقمندان و پیروان فراوان دارد، اما در نهایت آنها نمی‌توانند تماشاگر را با راز سینمایی کیارستمی روبرو کنند.

    کارگردان مستند «قلمرنج» یادآوری کرد : عباس کیارستمی همچنین به تنهایی تاوان عقب ماندن فرهنگ و هنر و کارهای انجام نشده بسیاری را داد. او در عکس، نگاهی را وارد کرد که پیش از این حتی برخی از عکاسان حرفه‌ای هم چندان توجهی به آن نداشتند. او در شعر به جای بازی با واژه ها، کوشش کرد مختصر و مفید و البته با اتکا به تصویر، خواننده را با دل‌مشغله خودش روبرو کند. در هنرهای ترکیبی، آرتیستیک گونه‌ عمل نمی‌کرد که فقط خوشایند جامعه هنری باشد. در طرح‌های کتاب و مجله و پوستر هم امضای کیارستمی را می‌توانستید بدون ذکر نام بشناسید. در امر آموزش سینما، کلاس‌های او چیزی فراتر از کلاس‌های معمول بود.                                                                              

    باوی ساجد در پایان اضافه کرد: یکی از نکات مهم سینمای عباس کیارستمی، ارائه تصویری واقعی که بازتاب زندگی واقعی بود و نه واقعیت سوسیالیستی. او از تمامی ارکان و عناصری بهره برد تا تصویری باورپذیر ارائه دهد. نیم قرن پیش در حالی که چندان کسی به صدای واقعی در سینمای ایران اهمیت نمی‌داد، کیارستمی صدابرداری سر صحنه را ترویج کرد.                                                

    پنجره‌ای به هنر معاصر ایران در بخش عکس، سینما و معماری توسط مرکز هنرهای تجربی و معاصر ارمنستان در شهر ایروان برگزار شده است.

    منبع: ایسنا

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 856
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

نتایج آزمون دستیاری امشب اعلام می‌شود

  • نتایج آزمون دستیاری امشب اعلام می‌شود

    رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی بیان کرد: نتایج آزمون دستیاری پزشکی تا ساعت 24 امشب اعلام می‌شود.

    وی با اشاره به برگزاری این آزمون در تاریخ 9 اردیبهشت با حضور 14 هزار داوطلب، بیان کرد: به طور کلی از شش هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شدند، در نهایت سه هزار و 390 نفر قبول می شوند. 

    رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی، با بیان اینکه همچنان در سازمان سنجش نتایج در حال بررسی است، یادآور شد: تراکم کاری شهریور ماه، تمدید مهلت انتخاب رشته، برنامه نویسی های جدید از جمله عوامل تاخیر در اعلام نتایج این آزمون بود.

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

بازیگر زن ایرانی و دخترش در جشنواره فیلم action on film آمریکا (+عکس)غروی

  • بازیگر زن ایرانی و دخترش در جشنواره فیلم action on film آمریکا (+عکس)غروی

    گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت کشورمان این روزها در آمریکا حضور دارد.

    خانواده ایرانی –خیراندیش در پست تازه اینستاگرامش با انتشار عکس زیر نوشته:

    “به همراه دخترم آناهيتا اسماعيل خاني در دوازدهمين جشنواره بين المللي Action on Film امريكا ، براي فيلم ” روييدن در باد”.

    اگر چشمها جابجا شوند!(+عکس)

    تیپ جدید “لیلا بلوکات” در اینستاگرام (+عکس)

    مدیریت گاز انبری! (کاریکاتور)

    نفیسه روشن در کنار همسر بهداد سلیمی(+عکس)

    از کجا بفهمید عاشق شده اید؟

    لطفا برای دیدن خبرهای بیشتر وبسایت خانواده ایرانی اینجا کلیک کنید
    لطفا برای دریافت جدیدترین خبرها ، عکس و گزارشها به کانال خانواده ایرانی در تلگرام بپیوندید.

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 788
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

مخالفت با درخواست تسریع در روند بررسی ایمیل کلینتون

  • مخالفت با درخواست تسریع در روند بررسی ایمیل کلینتون

    به گزارش خبر گزاری مهر به نقل از هیل، سازمان اطلاعات آمریکا ۱۰۰۰۰ سند از اوراقیکه در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون مخابره شده بود را شناسائی کرده و بنا به درخواست انجمن ملی جمهوریخواهان متعهد شد که هر ماه حداقل ۵۰۰ سند را منتشر کند.

    بر اساس این گزارش در بین این اسناد هزاران موضوع بحث برانگیز و غیر قابل قبول در رابطه با فعالیتهای کاری کلینتون وجود دارد. انجمن ملی جمهوریخواهان با ایراد درخواست قضائی خواستار سرعت بخشیدن به روند رایانامه ها شده و یادآور شدند که روند کنونی بررسی از جانب دولت بسیار کند بوده و تا قبل از ۲۰ نوامبر تاریخ انتخابات ریاست جمهوری به پایان نخواهد رسید.

    این در حالی است که از سوی دیگر «جیمز بیسبرگ» دادستان عالی آمریکا تصریح کرد که همه افراد یا موسساتی که شکایت دارند، امیدوارند که زودتر به درخواستشان رسیدگی شود ولی باید این موضوع را در نظر داشت که شکایات قبلی در دست بررسی است .

    وی در ادامه گفت: شمار شکایات در دیوان عالی کشور بسیار زیاد است و دادن مجوز برای تسریع رسیدگی به موضوع رایانامه ها سبب خواهد شد که پرونده های قبلی به ناحق به تعویق بیافتند.



:: بازدید از این مطلب : 723
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

دستخطی از شهریار که در وصف پروین اعتصامی به جای مانده است + عکس

  • دستخطی از شهریار که در وصف پروین اعتصامی به جای مانده است + عکس

    استاد شهریار در دروان حیات خود برای پروین اعتصامی شعری را سروده بود که آن را به دستخط خود نگاشته است.

    به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی ؛ امروز به مناسبت سالروز شعر و ادب و گرامیداشت استاد شهریار دستخطی از وی در فضای مجازی منتشر شده که گویای سروده وی برای پروین اعتصامی است.

    محمدحسین بهجت تبریزی این شعر را در نیمه آبان ماه سال 49 در وصف شاعر بانوی شاعر سروده شده است.

    در ادامه متن شعر را بخوانید
    روان عرشی پروین گمان برم کامشب
    توجهیش به این بزم بی ریا باشد
    روا بود که خطابش کنیم کای پروین
    تو ای فرشته لطف و عفاف و ذوق و هنر
    سری ز غرفه جنات خود برون آور
    یکی به محفل تجلیل خود تماشا کن
    ببین که صیرفیان جواهر هنری
    به پیشگاه جلال تو سر فرو دارند
    ببین که گوهر اشکت به دیده بنشانند
    غمین مباش که کم زیستی در این عالم
    برای چون تویی وین آب و خاک زندان است
    چه به که دوره زندان عمر کم باشد
    در این جهان فنا کس به تن نمی ماند
    مگر به نام و اثر قرن‌ها بماند شخص
    بنابراین تو به آثار جاودانه خود
    یگانه زنده جاوید قرن ما هستی

    انتهای پیام/



:: بازدید از این مطلب : 770
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

سخنگوی جدید داعش نیامده هلاک شد!غروی

  • سخنگوی جدید داعش نیامده هلاک شد!غروی

    به گزارش “داعش نیوز” , در حالیکه رسانه های داعش صبح امروز از معرفی ابومحمد الفرقان بعنوان سخنگوی جدید داعش خبر داده بودند، منابع میدانی دقایقی پیش بر هلاکت وی طی بمباران محل استقرارش خبر داده اند!

    بنابر این گزارش، گفته می شود که ابومحمد الفرقان تنها ساعاتی پس از انتصاب به سمت سخنگویی داعش هدف حمله هوایی بمب افکن ارتش آمریکا قرار گرفته و به هلاکت رسیده است. هنوز مکان استقرار دقیق وی مشخص نشده اما شایعاتی مبنی بر حضور الفرقان در شهر باب واقع در شمال استان حلب سوریه منتشر شده است. الفرقان جانشین ابومحمد العدنانی سخنگو و نفر دوم گروه تروریستی تکفیری داعش شده که در حمله دو هفته پیش هواپیماهای روسی به یکی از اردوگاه های داعش در شرق شهر باب به هلاکت رسیده بود.

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 740
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

حضور جمعی از جهانگردان خارجی در حرم مطهر علوی+عکس

  • حضور جمعی از جهانگردان خارجی در حرم مطهر علوی+عکس
    769183_187.jpg
    به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از آستان علوی، اعضای یک تیم جهانگردی چند ملیتی که جهت بازدید از آثار تاریخی تمدنهای باستانی عراق به این کشور سفر کرده اند به شهر نجف اشرف رسیدند و به زیارت بارگاه مطهر علوی آمدند.

    مسئولین بخش روابط عمومی آستان با استقبال از این تیم جهانگردی و همراهی کردن آنان بخشه ای تاریخی عمارت حرم و پروژه های در حال انجام را به آنها معرفی کردند.

    حضور جمعی از جهانگردان خارجی در حرم مطهر علوی+عکس

    حضور جمعی از جهانگردان خارجی در حرم مطهر علوی+عکس

    /انتهای پیام/

    خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

    گیگر:

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جابر احمدی

مدل۲۰۱۷ یک خودرو لوکس امریکایی را ببینید(+عکس)غروی

  • مدل۲۰۱۷ یک خودرو لوکس امریکایی را ببینید(+عکس)غروی

    خانواده ایرانی –به گزارش هم رسان، مدل ۲۰۱۷ Revero یک خودروی هیبریدی لوکس است و در رویدادی در کالیفرنیا به صورت خصوصی معرفی شده است.

    این خودرو به تعداد محدود در یکی از مراکز تولیدی کالیفرنیا ساخته شده و
    قرار است با قیمت ۱۳۰,۰۰۰ دلار به فروش برسد. داخل خودرو مجهز به یک سیستم
    سرگرمی جدید شده که می‌توان آن را با قابلیت‌های OTA جدید به روز رسانی
    کرد. طبق ادعای شرکت کارما این خودرو اولین خودروی فروخته شده در آمریکا
    است که به صورت الکتریکی، بنزینی و خورشیدی طراحی شده است. پنل های خورشیدی
    موجود در سقف این خودرو توانایی شارژ باتری ۱۲ ولتی (۱۲V) و یک باتری HV
    را جهت افزایش برد ماشین برای طی مسافت‌های طولانی دارد.

    2017-karma-revero-solar-roof

    در حالت رانندگی اسپرت، Revero می‌تواند تنها در عرض ۵.۴ ثانیه به شتاب
    ۶۰mph برسد و در صورت شارژ کامل مسافت ۵۰ مایل را طی کند. البته این میزان
    در حالت هیبریدی به ۳۰۰ مایل می‌رسد. باتری HV شارژ سریع خودرو را تامین
    می‌کند و طی ۲۴ دقیقه تا ۸۰% شارژ می‌شود. کارما تاکنون اطلاعاتی درباره ی
    زمان عرضه این خودرو منتشر نکرده است.

    karma-revero-6-570x341

    p9081864-1

    karma-revero-7-570x469

    2016-09-15_090338

    20160817-karma-0303-1

    20160815-karma-8194-1

    20160814-karma-7040-2-1

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()